خدمات

نصب آپشن خودرو

نصب آپشن خودرو

نصب آپشن خودرو و انواع آپشن برای ماشین ها و تاثیر آن در فروش خودرو ها چه مقدار است را میخواهیم بخوانیم. همچنین می خواهیم به ارائه مطالبی در مورد کیلس خودرو، آپشن خودرو، صندوق برقی بپردازیم و با دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور خودرو بیشتر آشنا شویم.

کیلس خودرو

اهمیت نصب آپشن خودرو

امروزه یکی از مسائل بسیار مهم در خرید خودرو ها توجه به آپشن خودرو می باشد. از آنجایی که آپشن ها اهمیت بسیار زیادی برای ماشین ها دارند، می توان گفت برخی از آن ها بیشتر مورد استفاده و توجه قرار می گیرند و برخی ها نیز اهمیت چندانی ندارند.

علاوه بر این، یکی از مباحث و موضوعات مهم و مورد توجه خودروسازان، امکانات و آپشن های خودرو می باشد، چرا که این آپشن ها علاوه بر زیبایی و جذابیت ماشین، تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه افراد و فروش بسیار خوب ماشین ها می‌ گذارند.

از آنجایی که امروزه آپشن های خودرو با تکنولوژی و فناوری های جدید طراحی و ساخته شده اند، می توان گفت به عنوان یک سد در برابر حوادث و تصادف ها می باشند. چرا که با وجود آپشن های با کیفیت و بسیار خوب، امنیت خودرو دو چندان می‌ شود. لذا نصب آپشن های خودرو باید توسط افراد ماهر در این زمینه انجام شود تا افراد از امنیت خود اطمینان کامل به دست آورند.

آپشن های خودرو علاوه بر تامین امنیت خودرو و سرنشینان آن، در افزایش اعتبار و ارزش خودرو ها نیز موثر می باشد و باعث آرامش و آسایش افراد هنگام رانندگی و مسافرت با ماشین می شود. به همین منظور افراد باید برای نصب آپشن خودرو به تعمیرکاران و کسانی که در این زمینه تبحر و تجربه کافی دارند، مراجعه کنند و از خدمات آن ها بهره مند شوند.

از آن جایی که نصب آپشن خودرو با توجه به مدل و نوع ماشین انجام می شود. نصب و سیم کشی پیچیده این آپشن ها نیاز به تبحر و تخصص بسیار بالایی دارد و صاحبان خودرو برای نصب بهتر این آپشن ها باید نزد تعمیرکاران و افراد ماهر و حرفه ای بروند.

یکی دیگر از موارد مهم در نصب آپشن خودرو این است که افراد باید قطعات این آپشن ها را با بهترین کیفیت و برند خریداری کنند و با نصب آن ها توسط افرادی ماهر و مجرب علاوه بر تامین امنیت خودرو، از ضمانت این قطعات نیز اطمینان کامل حاصل فرمایند و با آسایش و آرامش خاطر رانندگی کنند. از طرف دیگر می توان گفت، امروزه در هر یک از تعمیرگاه ها کادری مجرب برای آپشن کردن خودرو ها وجود دارند که افراد می توانند از خدمات آن ها در این زمینه بهره‌ مند شوند.

بررسی کیلس خودرو، رادار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه

کیلس خودرو

امروز کیلس خودرو یکی از کارآمدترین آپشن های خودرو می باشد. در این آپشن، ریموت خودرو دارای یک فرستنده برد کوتاه می باشد که صدا های رادیویی را با آن برد می فرستد. یکی از ویژگی های مهم کیلس خودرو این است که هنگام نزدیک شدن به خودرو میتوان درب خودرو را باز کرد و همچنین با استفاده از دکمه استارت و استاپ خودرو را روشن یا خاموش کرد.

رادار نقطه کور

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، امروزه یکی از مهم ترین ملاک های خرید خودرو ها توجه به آپشن های آن ها می باشد. رادار نقطه کور نیز یکی دیگر از آپشن های خودرو می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است.

به عنوان مثال می ‌توان گفت، زمانی که وسیله نقلیه ای در نقطه کور آینه های ماشین قرار بگیرد و یا حتی با سرعت بالا به ماشین نزدیک شود. این آپشن با هشدار صوتی و یا روشن کردن یک چراغ هشدار در آیینه های بغل، از به وجود آمدن خطر جلوگیری می کند و راننده را از هر گونه مشکلی آگاه می سازد.

دوربین 360 درجه

علاوه بر این، دوربین ۳۶۰ درجه هم یکی از دیگر آپشن های خودرو می باشد که امکانات بسیاری را برای صاحبان خودرو به وجود آورده است. این دوربین علاوه بر اینکه می تواند از بروز تصادفات جلوگیری کند، امکان پیگیری صحنه تصادف دیگران با خودرو را دارد.

از طرف دیگر می توان گفت این دوربین قابلیت نصب جداگانه روی خودرو ها را دارد؛ یعنی افراد می توانند با نصب این آپشن خودرو به صورت جداگانه، تصویر ۳۶۰ درجه ای از محیط اطراف خودرو داشته باشند. لذا افراد با نصب این دوربین می توانند با اطمینان کامل خودرو خود را در کوچک ترین مکان ها پارک کنند.

سنسور دوربین 360 درجه برای سانتافه

نصب آپشن صندوق برقی خودرو

از آنجایی که نصب آپشن خودرو ها با توجه به مدل و نوع آن ها می باشد، نصب آپشن نیز با توجه به مدل این ماشین انجام می شود. همچنین به دلیل عدم واردات در سال های اخیر، بعضی از مدل ماشین های خارجی لو آپشن بوده و صاحبان خودرو با نصب آپشن ماشین خود را بروز میکنند که صندوق برقی یکی از این آپشن ها است.

یکی از آپشن های جذاب و بسیار خوب ماشین، صندوق برقی می باشد. این وسیله به صندوق عقب ماشین متصل می شود و افراد می توانند توسط دکمه ای که کنار صندلی قرار دارد یا بر روی درب صندوق هست، بدون سوئیچ  بصورت برقی باز کنند. لذا افراد به دلیل راحت بودن در باز کردن درب این صندوق، سعی می کنند صندوق برقی را روی ماشین خود نصب کنند.

خلاصه افراد در خرید هر مدل ماشین باید به آپشن های آن توجه بسیار زیادی داشته باشند و برای نصب آپشن خودرو ها از افرادی ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرند تا علاوه بر تامین امنیت خودرو، آرامش و آسایش خود را فراهم کنند.

صندوق برقی ماشین

ما در ایکارآپشن نصب انواع آپشن خودرو را انجام می دهیم، برای تمامی مدل های خودرو داخلی و وارداتی نصب حرفه ای و فاببریک انجام می شود. برای اطلاع از شرایط و قیمت ها می توانید با شماره های ما تماس بگیرین یا در واتساپ با ما در تماس باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *