خدمات

نصب مانیتور اندروید خودرو

مانیتور اندروید خودرو

در ادامه این مقاله می ‌خوانیم که مانیتور اندروید چیست و با نحوه نصب مانیتور اندروید آشنا می شویم. همچنین مطالبی را در مورد دی وی دی خودرو و نصب دی وی دی اندروید ارائه می دهیم. علاوه بر این اطلاعاتی را هم در مورد مانیتور فابریک خودرو بیان می کنیم و از چگونگی نصب مانیتور اندروید اطلاعات بیشتری را کسب می کنیم.

نصب مانیتور اندروید چگونه است

مانیتور خودرو صفحه نمایشی است که دارای اندازه و امکانات مختلف می باشد. همچنین این صفحه نمایش دارای قابلیت های بسیار زیادی از جمله پخش فیلم، موسیقی و…. است که بسیاری از افراد به دلیل وجود این مانیتور در ماشین ها، جذب خرید آن ها می ‌شوند.

این صفحه نمایش در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود و در بخش های مختلف خودرو قابل نصب می باشد. همان طور که تا کنون مشاهده کرده ایم اکثر این مانیتور ها کنار داشبورد و جلو ماشین نصب می شوند. به همین منظور برای استفاده آسان تر سرنشینان عقب از این مانیتور ها، دو مانیتور روی صندلی های عقب نیز قابل نصب است.

از مهم ترین مزایای نصب مانیتور اندروید در خودرو ها می توان به نصب برنامه های مختلف از جمله مسیریابی، امکان اتصال دوربین عقب، امکان اتصال دوربین 360 درجه و…. اشاره کرد. لذا می توان گفت نصب مانیتور اندروید باید توسط کادری مجرب و متخصصین و با رعایت قوانین و اصول فنی انجام شود.

از آنجایی که شرط نصب مانیتور اندروید، رعایت اصول فنی آن می باشد، متخصصین می بایستی علاوه بر رعایت اصول فنی، در نصب این مانیتور ها به اتصال آن ها با سیم برق خودرو توجه بسیار زیادی داشته باشند؛ چرا که کوچک ترین مشکلی در اتصال سیستم مانیتور و سیستم برق ماشین، می تواند مشکلات بیشتری را برای آن به وجود بیاورد و یا حتی برخی از قطعات را از کار بیندازد.

یکی دیگر از مزایای نصب این مانیتور ها روی ماشین این است که می ‌توانند سیستم های ماشین از جمله آینه ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… را کنترل و هدایت کنند. همچنین برخی از آن ها می توانند قابلیت کنترل و بررسی میزان بنزین، روغن و سلامت بخش های مختلف خودرو را داشته باشند. لذا افراد برای بهره مندی از این امکانات می بایستی اتصال و ارتباط سیستم مانیتور اندروید و سیستم برق خودرو را به خوبی برقرار کنند تا بتوانند از خدمات آن به درستی بهره مند شوند.

علاوه بر این، می توان گفت افراد با نصب مانیتور اندروید در ماشین های خود می توانند از امکانات پیشرفته آن از جمله پخش موسیقی و فیلم، کنترل و هدایت بخش های مختلف خودرو و…. به خوبی بهره مند شوند و از وجود این صفحه نمایش لذت ببرند.

نصب مانیتور فابریک خودروهای وارداتی

مانیتور فابریک خودرو چگونه است

مانیتور فابریک خودرو وسیله ای است که به عنوان یک سخت افزار الکتریکی وظیفه پخش انواع فیلم، تصویر و یا محصولاتی شبیه به آن را دارد. به این نوع مانیتور به دلیل اینکه یک وسیله جانبی می باشد و دقیقاً در فضایی که شرکت تولید کننده آن مشخص کرده است نصب می شود، مانیتور فابریکی می گویند.

مانیتور های فابریک در اندازه و سایز های مختلفی به بازار عرضه می شوند و دارای کاربرد و مزایای بسیار زیادی می باشند. لذا افراد می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود این مانیتور ها را در هر اندازه ای که مد نظرشان است، البته بستگی به مدل خودرو خود خریداری کنند.

از آنجایی که در بالا هم به بررسی مزایای نصب مانیتور اندروید پرداختیم، می توانیم بگوییم مانیتور فابریک نیز دارای امکانات فوق العاده و بسیار زیادی برای ماشین می باشد. همچنین یکی از دلایل پر فروش بودن و معروف شدن این مانیتور فابریکی، زیبایی در پخش انواع موزیک، فیلم و تصویر و همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن های موبایلب و مسیریابی می باشد.

همان طور که می دانیم، مانیتور فابریک خودرو دارای دو سیستم اندروید و ویندوز می باشد که امروزه اکثر افراد از سیستم اندروید آن در بازار ها استقبال و آن ها را خریداری می‌ کنند. مانیتور های فابریک در اندازه و سایز های مختلفی تولید و طراحی شده اند که افراد می بایستی بر اساس مدل خودرو آن ها را تهیه و خریداری کنند.

اگر بخواهیم به صورت کلی به سایز و اندازه های مانیتور فابریک خودرو بپردازیم، باید بگوییم که سایز آن ها از ۶ اینچ تا ۱۴ اینچ طراحی شده است. از طرف دیگر می توان گفت پخش تصویر ها با استفاده از مانیتور فابریک مانند ضبط خودرو های معمولی دارای دو نوع سی دی خور و بدون سی دی می باشد که افراد می توانند از این قابلیت نیز بهره‌ مند شوند.

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، یکی از نکات بسیار مهم در نصب مانیتور اندروید و نصب مانیتور فابریک خودرو اطمینان از اتصال و ارتباط آن ها با سیستم برق خودرو می باشد. چرا که اگر اتصال آن ها به خوبی برقرار شده باشد، افراد می تواند از قابلیت های خوب این صفحه های نمایش بهره مند شوند.

پس افراد هنگام نصب این مانیتور ها می بایستی به اتصال بین آن ها و سیستم برق خودرو توجه بسیار زیادی داشته باشند تا هیچ گونه مشکلی برای آن ها و حتی دیگر قطعات ماشین به وجود نیاید.

قبل و بعد نصب مانیتور خودرو لیفان

نصب دی وی دی اندروید چگونه می باشد

پخش دی وی دی خودرو به دیسک دیجیتالی گفته می ‌شود که برای ذخیره انواع موزیک، فیلم و تصاویر در ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد. دی وی دی خودرو امکان پخش انواع فیلم، موزیک و تصاویر را به صورت دی وی دی و یا سی دی با فرمت های متنوعی در ماشین فراهم می کند.

از آنجایی که دی وی دی خودرو دارای ۲ بلندگو می باشد، کیفیت و صدای شان بسته به مدل و اندازه آن ها متفاوت و متغیر می باشد. از ویژگی ها و خصوصیات مهم دی وی دی خودرو ها می توان به تکرار موسیقی، پخش خودکار دی وی دی و…. اشاره کرد که این خصوصیات به هیچ وجه قابل انکار نمی باشند.

علاوه بر نصب مانیتور اندروید، نصب دی وی دی اندروید نیز باید توسط متخصصین با رعایت اصول فنی آن ها انجام شود تا هیچ گونه مشکلی برای خودرو به وجود نیاید و بتوانند به خوبی از خدمات و قابلیت های این وسیله ها استفاده کنند.

سخن آخر این است که افراد علاوه بر توجه به کیفیت این مانیتور ها و مدل خودرو، می بایستی به نصب و راه اندازی آن ها نیز توجه بسیاری داشته باشند تا اتصال آن ها با سیستم برق به خوبی انجام شده باشد و هیچ گونه مشکلی برای ماشین به وجود نیاورد.

مجموعه خودرویی ایکاراپشن با سابقه چند ساله در نصب مانیتور اندروید و فابریکی تمام خودروها وارداتی و داخلی فعالیت دارد. جهت اطلاع از قیمت و مدل های مختلف می توانید با شماره 02126370173 تماس گرفته و یا در واتساپ 09121067975 پیغام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *