خدمات

دنده پشت فرمان ماشین ( پدل شیفتر )

دنده پشت فرمان پدل شیفتر

دنده پشت فرمان ماشین یا به اصطلاح پدل شیفتر در خودرو هایی که دارای گیربکس اتومات با نوع تیپ ترویینک هستند استفاده می شود. این تیپ گیربکسها به راننده امکان تعویض دنده بصورت دستی که در پشت فرمان نصب می شود را می دهد، امروز ما شاهد این هستیم که با گیربکس های خودکار و نیمه خودکار به راحتی امکان تعویض دنده ها است، آن هم در زمان کم و سرعت بالا به کمک دنده پشت فرمان یا همان پدال شیفتر که به آن گفته می شود.

شرکت فراری اولین نسل آپشن امکان تعویض از روی فرمان رو به بازار ارایه کرد و به کمک BMW همگانی شد. در سالهای اخیر و با پیشرفت و رقابت بین شرکتهای خودرو سازی نصب شیفتر پشت فرمان در لیست تجهیزات خودرو های لوکس و اسپرت قرار گرفته و علاقه مندان به سرعت معمولا سراغ خودروهایی با این آپشن می روند.

نصب دنده پشت فرمان

نصب دنده پشت فرمان

شیفتر پشت فرمان تشکیل میشه از پدال هایی که بصورت جفت دقیقا پشت فرمان نصب میشه یکی از پدال ها برای زیاد کردن دنده و دیگری برای کم کردن دنده استفاده می شود. کلینیک خودرو ایکاراپشن با نیروی کار متخصص این امکان را فراهم نموده تا بر روی اکثر ماشین های وارداتی این آپشن را نصب نماید. در صورتی که خودروی شما از این آپشن بهره نمی برد می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اینکه امکان نصب دنده پشت فرمان بر روی خودرو شما هست یا نه با شماره های ما 09121067975 تماس گرفته تا اطلاعات لازم جهت نصب پدال شیفتر بر روی فرمان خودروی شما را ارائه دهیم.

مزایای نصب پدال شیفتر فرمان

مزایای شیفتر دنده پشت فرمان

از مزایای دنده پشت فرمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • سرعت و دقت در تعویض دنده
  • توانایی تغییر در هر دور موتور
  • کاهش مصرف سوفت
  • کوتاه بودن مسیر دنده و سهولت تعویض
  • امکان شتاب بهتر و سرعت عمل راننده

معایب شیفتر دنده پست فرمان

در بالا از مزایای آن گفتیم حالا لازم هست که معایب این آپشن هم گفته شود که شامل موارد ذیل است:

  • استفاده مداوم
  • بالا رفتن استهلاک گیربکس
  • دمای متوسط گیربگس بالا میره و این موضوع گیربکس رو حساس می کنه

همچنین از دیگر خدمات قابل نصب بر روی خودروها که در مجموعه ما انجام می شود می توان به نصب دوربین 360 درجه و نصب رادار نقطه کور اشاره کرد، پس حتما از دیگر خدمات ما دیدن نمایید.

در این ویدئو دنده پشت فرمان که بر روی خودروی کیا سراتو نصب شده است می توانید مشاهده کنید، که بصورت فابریک بر روی خودرو نصب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *